День 1
Відбулося знайомство з учасниками курсів та педагогами. Також проведено практичне заняття по створенню власного блога. Компетентні педагоги, цікаві колеги. Приємні очікування.
День 2

Після цікавої лекції "Медіа: жанри, класифікація, функції" - практичне заняття по створенню ментальної карти.
День насичений. Інформації багато. Тільки встигай за темпом викладання!
День3
Практичне заняття "Критичне сприйняття медіа". Огляд інтернет-ресурсів для перевірки правдивості інформації.
Сучасний медіапростір, на жаль, перенасичений фейковою інформацією. Дійсно, потрібно все перевіряти!
Запамяталась навчальна вправа "Аналіз медіатексту" з допомогою фільму "Батерфляй".
День 4
Ознайомилися з видами мультимедійних дошок, перевагами їх використання на уроці.
Групова робота (створення сайту свого навчального закладу). Корисна інформація про те, що обов'язково повинно бути на сайті.
День 5
Дуже вчасною видалася інформація про створення опитувальних тестів для учнів в програмах TestW-2 та MyTestPro!
Ознайомлення з Google-формами.
День 6
Підводили підсумки минулого тижня.
Корисна лекція з особливостей створення публикацій.
Практичне заняття: декількома групами спробували провести критичний аналіз різних медіа-матеріалів (відео, статті).
День 7
Цей день присвячений медіатворчості.
Виявляється, правильно організувати навчально-виховну роботу на основі дитячої медіатворчості дуже непросто, але цікаво. Робота колективом допомагає зорієнтуватись.
На сайті "Освітній портал Дніпропетровщини"розміщена інформація стосовно різноманітних конкурсів.
Переглянули та проаналізували декілька конкурсних дитячих анімаційних робіт. Особливе враження залишив фільм "Голубая пирамидка" Дніпропетровського кіноцентру "Веснянка".
Цікаво, чия була ідея екранізувати розказ Р. Бредбері "І все-таки наш..."? Наскілько глибоко його розуміють діти?
День 8
Захоплююча робота в дитячому кіноцентрі "Веснянка!
Окрема подяка організаторам курсів за можливість відчути себе відразу і сценаристом, і режисером, і художником! Напередодні дуже хвилювались, намагались вибрати сюжет для фільму оригінальний, але підходящий для таких неосвічених аніматорів, як ми... Вирішили створити "Полезные советы" для дітей на протилежність "Вредным".
Але склалося все за допомогою Світлани Михайлівни достатньо удачно. Мені здається, наша група добре спрацювалась!
День насичений. Інформації багато. Тільки встигай за темпом викладання!
День3
Практичне заняття "Критичне сприйняття медіа". Огляд інтернет-ресурсів для перевірки правдивості інформації.
Сучасний медіапростір, на жаль, перенасичений фейковою інформацією. Дійсно, потрібно все перевіряти!
Запамяталась навчальна вправа "Аналіз медіатексту" з допомогою фільму "Батерфляй".
День 4
Ознайомилися з видами мультимедійних дошок, перевагами їх використання на уроці.
Групова робота (створення сайту свого навчального закладу). Корисна інформація про те, що обов'язково повинно бути на сайті.
День 5
Дуже вчасною видалася інформація про створення опитувальних тестів для учнів в програмах TestW-2 та MyTestPro!
Ознайомлення з Google-формами.
День 6
Підводили підсумки минулого тижня.
Корисна лекція з особливостей створення публикацій.
Практичне заняття: декількома групами спробували провести критичний аналіз різних медіа-матеріалів (відео, статті).
День 7
Цей день присвячений медіатворчості.
Виявляється, правильно організувати навчально-виховну роботу на основі дитячої медіатворчості дуже непросто, але цікаво. Робота колективом допомагає зорієнтуватись.
На сайті "Освітній портал Дніпропетровщини"розміщена інформація стосовно різноманітних конкурсів.
Переглянули та проаналізували декілька конкурсних дитячих анімаційних робіт. Особливе враження залишив фільм "Голубая пирамидка" Дніпропетровського кіноцентру "Веснянка".
Цікаво, чия була ідея екранізувати розказ Р. Бредбері "І все-таки наш..."? Наскілько глибоко його розуміють діти?
День 8
Захоплююча робота в дитячому кіноцентрі "Веснянка!
Окрема подяка організаторам курсів за можливість відчути себе відразу і сценаристом, і режисером, і художником! Напередодні дуже хвилювались, намагались вибрати сюжет для фільму оригінальний, але підходящий для таких неосвічених аніматорів, як ми... Вирішили створити "Полезные советы" для дітей на протилежність "Вредным".
Але склалося все за допомогою Світлани Михайлівни достатньо удачно. Мені здається, наша група добре спрацювалась!
1 коментар:
Дуже насичений графік. Але має бути цікаво.
Дописати коментар